رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: سیاست های قوه قضاییه در برنامه هفتم توسعه کشور ، به سوی صلح یاری و سازش در جامعه است
کد خبر: ۱۴۲۸۶۸۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛حجت الاسلام والمسلمین دکترصادقی، درجمع سران طوایف و اعضای شورای تامین شهرستان کهنوج با اشاره برنامه ها و سیاست های این قوه دربرنامه هفتم توسعه، افزود: سیاست های قوه قضاییه در برنامه  هفتم توسعه کشور، استفاده از ظرفیت های مردمی در حل اختلافات مردم و حرکت به سمت صلح در جامعه است .

وی تصریح کرد: مسیر صلح و سازش بسیار ارزشمند است و  هیچ چیزی  به اندازه  صلح و آشتی دادن ها  انسان در پیشگاه خداوند متعال  والا و باارزش  نیست .

معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه تصریح کرد: هر کسی در جهت صلح و سازش قدم بر می دارد، جایش در  بین سعادتمندان است .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی، نقش سران طوایف را در زمینه تحقق صلح و امنیت اجتماعی  در جامعه موثر دانست و افزود: شما آبروی تان را صرف کارهای خداپسندانه کرده اید که اجر اخروی و دنیوی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به نقش مهم  مردم در رفع مشکلات در جامعه، اظهارداشت: حضور مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی  یکی از درس های مهمی  است که امام  خمینی( ره ) پیش از پیروزی انقلاب به ما یاد داد و این  عامل مهمی بود که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

رئیس دادگستری کهنوج نیز در این نشست تاکید کرد: سران طوایف با حضور و تاثیر نقش اجتماعی خود موجب امنیت پایدار درمنطقه بوده اند.

سهراب سالاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد و ادامه داد: سران طوایف با حضور و تاثیر نقش اجتماعی خود، موجب تامین امنیت پایدار درجنوب کرمان بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها